השכרת רכב 7 מקומות למשפחות גדולות

מערכת שורש  טז אלול, תשעט  9/16/2019

מה קורה אם משפחה גדולה מחפשת רכב להשכרה?
.......................

השכרת רכב 7 מקומות למשפחות גדולות
רכבי ההשכרה הפופולאריים ביותר הם לרוב רכבי ההשכרה הקטנים זאת כיוון שחברות ההשכרה מקטלגות את סוגי הרכב לכמה דרגות בהן הגודל והאבזור הפנימי של הרכב קובעים את המחיר, לכן רוב רכבי ההשכרה שנראה על הכביש נעים בין גדול קטן לבינוני.

אבל מה עם צרכי ההשכרה משתנים? מה עם השוכר הוא בעל משפחה גדולה שמחפש רכב נוח לטיול, במצבים שכאלו רוב חברות ההשכרה מחזיקות רכבים בעלי 7 מקומות המתאימים לטיולים גדולים, לנוחות ולמשפחות. אם גם אתם מחפשים רכב 7 מקומות להשכרה אז כדאי שתקראו את הסקירה הבאה שהכנו לכם העוסקת בהשוואה בין רכבי 7 מקומות להשכרה ועל היתרונות והחסרונות שלהם.

השוואת רכבי השכרה 7 מקומות
• שברולט אורלנדו - השברולט אורלנדו הוא רכב 7 מקומות הנקרא גם מיניוואן, הרכב מצויד במנוע 1.4 ליטר טורבו אוטומטי, היתרונות של השברולט אורלנדו הם: המרווח שמקדימה, האבזור של הרכב, הנוחות של הנהג. החסרונות של השברולט אורלנדו הם: מרווח בשורה 2 + תא מטען שלא מספיק לרכב 7 מקומות, רוב האנשים שישכירו רכב כזה יהיו צריכים מרווח בתא המטען כדי להכיל את כל הציוד לטיול ל 7 אנשים.
• יונדאי i800 - היונדאי i800 הינו רכב 7 מקומות המצויד במנוע 2.5 ליטר, טורבו דיזל, אפשרות בחירה בין אוטומט לידני, היתרונות של היונדאי הם: חיסכון בדלק, המנוע החזק, תא מטען גדול ומרוחב. החסרונות של היונדאי הם: רעשי מנוע חזקים יחסית, הרכב קופצני מידי בגבשושיות ומהמורות בכביש.
• מיצובישי אאוטלנדר - המיצובישי אאוטלנדר הוא אחד מרכבי ה 7 מקומות הפופולאריים ביותר בישראל, הרכב מציוד במנוע 2 ליטר אוטומטי, היתרונות שלו הם: אפשרות לרדת לשבילי עפר וליהנות גם מטיולי שטח זהירים עם המשפחה מה שלא ניתן עם שאר המתחרים שמוצגים כאן, נוחות הנהג והנוסעים, מאובזר מאד, אפשרות לגרסה היברידית, החסרונות של האאוטלנדר הם: רעשי המנוע בעומס.
• אופל זפירה - האופל זפירה מצויידת במנוע 1.4 ליטר טורבו אוטומטית, הרכב נחשב ביחס לשאר המתחרים כרב זול יותר אבל לאו דווקא פחות טוב מהאחרים, היתרונות של הזפירה הם: ביצועים טובים, נוחות ישיבה, החסרונות הם: השורה האחרונה צפופה מידי.
מספר טיפים לפני השכרת רכב קטן או גדול
• בצעו בדיקה סופר יסודית לפני ההשכרה לכל הרכב מבחינה חיצונית ופנימית ואם גיליתם אפילו שריטה הכי קטנה שתהיה בקשו מהנציג שיציין זאת בטופס ההשכרה שלכם אחרת אתם עלולים לשלם על שריטות, מכות וחבלות שאתם לא עשיתם וחבל.
• וודאו כי הרכב שאתם שוכרים אכן מתאים לצרכי ההשכרה שלכם, אם זה תא מטען שיכיל את כל הציוד, מספיק מקומות ישיבה, נוחות לישיבה ממושכת במידה ואתם מתכננים לנסוע רחוק וכמובן מזגן טוב.
• וודאו כי אתם מחזיקים בביטוח טוב כולל שירות 24/7 במקרה של בעיות ברכב.
• בררו לפני על החזרת הרכב עם דלק כדי להימנע מקנסות מיותרים שיעלו לכם יותר מאשר למלא את המיכל.